La vida és curta. Perdona ràpid, estima de veritat, riu sense control i mai deixis de somriure per més extrany que sembli.

martes, 29 de noviembre de 2011

Un nen i un croissant...

Divendres 25 de novembre. Espero a el Dramane davant la Corxera. Fa una fred que pela. Parlo amb el seu pare per telèfon una estona abans perquè el Dramane m'esperi abans ja que avui arribaria abans de l'hora prevista.

Finalment arribo amb l'autobús a Sant Feliu de Guíxols sense haver pensat què fer. Vam pensar que m'ensenyés una mica la zona centre de la ciutat ja que jo feia molt que no la visitava i no recordava aquella zona. El Dramane és conegut a tots els llocs! Aquell mateix dia es feia una petita trobada d'alumnes de la seva escola que proclamaven el respecte a la dona envers la violència de gènere. El Dramane em va presentar el seu professor, un noi molt agradable i per el que va semblar, aquest ja estava al tanto de la meva tasca com a mentora.

Després que m'ensenyés els carrers plens de botigues i gent, vam anar a berenar a una cafeteria i vam estar calentonets perquè a fora feina una fred...! Després d'una pasta i un entrepà em va explicar que havia fet durant la setmana, les notes dels seus exàmens, etc. Per cert, és un crack pel que fa a les mates!

Aquesta setmana estem mirant la possibilitat de passar la tarda al cinema tot i que encara no sabem si serà del tot possible per problemes de desplaçament. Al cap i a la fi, ens ho passarem bé igual. Cada divendres m'agrada més fer de mentora.

A reveure!

No hay comentarios:

Publicar un comentario