La vida és curta. Perdona ràpid, estima de veritat, riu sense control i mai deixis de somriure per més extrany que sembli.

viernes, 9 de marzo de 2012

25 a 75

Divendres 9 de març. Avui en Dramane i jo hem anat a la bolera. És la segona vegada que hi anem però avui, a banda de jugar sols (sense l'Esther i la Sònia i les seves mentorades) ho hem fet sense barreres. L'altre vegada em va guanyar en Dramane però aquesta vegada he guanyat jo. Després de la partida i de beure'ns un refresc cadascú, hem jugat a dos jocs allà mateix. 

Avui m'he enfadat una mica amb en Dramane perquè ha vingut 30 minuts tard perquè ahvia de tornar un joc a un amic seu. Li he explicat que jo haig de planejar-me per estar allà aviat i li he dit que estava una miqueta molesta. 
M'agrada que em tingui confiança però aquest fet d'avui m'ha molestat un xic, i vull que se'n adoni.

Com ha arribat una mica tard i a les 19hores tenia entrenament, avui la trobada ha estat molt curta. En fi, espero que la setmana que ve la trobada sigui millor.

Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario