La vida és curta. Perdona ràpid, estima de veritat, riu sense control i mai deixis de somriure per més extrany que sembli.

lunes, 31 de marzo de 2014

Entre menjar, pulseres i pales

Hola a tots els que seguiu el blog!

Primer de tot volia demanar disculpes ja que he estat absent durant un parell de setmanes degut a que tenia exàmens finals, i tot i que he fet dues trobades amb en Vlady, no he tingut temps per fer les entrades...

Aquest any ha estat molt estressant i els exàmens no paraven de sortir fins i tot de sota les pedres així que us prego em perdoneu i ara podré continuar el curs de les trobades com sempre!

Fa dos o tres caps de setmana vaig dur el Vladyslav a Platja d'Aro. Primer vam anar a la vora la platja, al passeig marítim a jugar a pales. Vam estar-hi una estona mentre parlàvem de com havia anat el llarg de la setmana i quan vam cansar-nos de jugar vam anar a sopar al McDonalds. Em feia gràcia portar-lo allà perquè mai hi havia anat, i tot i que li vaig dir que hi aniriem en ocasions puntuals perquè el menjar amb fregits no és molt sa si es fa en excés.

A en Vlady li van encantar les patates deluxe i el petit-suisse begut! Em feia molta gràcia veure'l sopar! :) Després de sopar vaig portar alguna cosa per passar el temps com jocs de lectura òptica en que si et fixes bé els objectes no es veuen o es mouen i un joc per trovar diferències.

Després d'això vam estar una estona fent pulseres que ara s'estan posant de moda. Es fan amb unes gomes elàstiques de diferents colors amb ajuda d'una pinça per estendre roba. Me'n va fer una molt xula!

Aquí us deixo fotografíes i en ara mateix faig un altre "post" amb la sortida del passat cap de setmana. Petons i a reveure!




No hay comentarios:

Publicar un comentario